Obsługa

Obsługa Informatyczna Firm

Przedmiotem oferty jest propozycja kompleksowej obsługi informatycznej firmy w formie pełnego lub częściowego outsourcingu usług informatycznych w następującym zakresie:

• stały serwis informatyczny oraz wsparcie techniczne dla użytkowników
• dostarczenie, instalacja, konfiguracja oprogramowania niezbędnego do działania firmy np. Oprogramowania finansowo księgowego itp.
• dostarczenie i serwis sprzętu komputerowego
• dostarczanie materiałów eksploatacyjnych (tusze, tonery, papier Xero)
• doradztwo w zakresie IT oraz rozwiązań internetowych
• utrzymanie serwerów plików, aplikacji, poczty elektronicznej
• szkolenia pracowników w zakresie podstawowej obsługi komputera i oprogramowania
• prowadzenie dokumentacji informatycznej firmy oraz ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania
• przeprowadzanie wewnętrznych audytów legalności oprogramowania
• utrzymywanie i aktualizacja serwisu internetowego klienta

Jak działam?
Wszelkie problemy zgłaszane są do przydzielonego opiekuna firmy, którego obowiązkiem jest zapewnienie pomocy technicznej i nadzór nad przebiegiem jej realizacji. Każde zgłoszenie jest rejestrowane i w zależności od potrzeb podejmowane są odpowiednie kroki wg następującej procedury:
• próba usunięcia problemu poprzez dostęp zdalny
• w przypadku braku możliwości zdalnej interwencji – wizyta u klienta

Ponadto w ramach umowy serwisowej realizujemy stałe wizyty serwisowe w siedzibie klienta, w celu rozwiązywania bieżących problemów oraz monitorowania poprawnego funkcjonowania infrastruktury informatycznej.

Oferta obejmuje:
• instalację i konfigurację systemu Linux, Windows
• instalację i konfigurację dowolnego oprogramowania typu: systemy, poczta, bazy danych, system backupowy, firewall, itd.
• konfiguracja środowiska sieciowego oraz adresów IP
• pomoc zdalna w określonych godzinach
• backup systemu oraz rozwiązanie polityki kopii zapasowych
• usuwanie potencjalnych zagrożeń (np. dziur systemowych)
• stały kontakt telefoniczny z administratorem w określonych godzinach
• bieżące eliminowanie usterek sprzętowych

Obszar działania: Warszawa, Legionowo, Wołomin, Wyszków, Marki, Tłuszcz, Nieporęt, Radzymin.